marți, 7 decembrie 2010


Imi place cand dorm pentru ca ma face sa ma simt precum un sef de treaba:acord o scurta pauza angajatului meu numit trup,singurul care ma limiteaza in atatea privinte.De fapt,am doi angajati:mintea si trupul.Trupul e incepator...destul de limitat,vicios,cu o perceptie pe care uneori o pun la indoiala,cu multe nevoi fiziologice si existenta limitata.Uneori,ma gandesc ca ii acord prea mult timp si atentie,la fel cum fac barbatii cu femeile frumoase in care investesc si care cateodata nu-mi amortizeaza nici macar investitia ce sa mai vb.despre profit:))Munca grea o las in seama mintii care se comporta aproape ireprosabil.Ea este precum o adolescenta rebela,pleaca departe de casa,doarme putin,lucreaza la intensitate maxima si tinde spre timpul universal.Ea e grasuta,cu dioptrii mari,insa e cea care sta la pupitrul de comanda.Nu este la fel de atragatoare,dar reprezinta o investitie pe termen lung.Avand in vedere criza existentiala,ma gandeam ca-mi pot concedia trupul sau macar sa-i reduc norma...Vrand,nevrand...nu-mi este indispensabil,e primul care trebuie abandonat in trecerea de la timpul istoric la cel universal.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.