vineri, 22 aprilie 2011

Impachetez un "multumesc"...oare cum sa-l impachetez cat mai dragut?
Acest colet o sa calatoreasca o vreme,dupa care o sa ajunga la destinatia muzicala atat de draga mie,o sa ajunga la...
Intro zi calda si umeda de iulie,ma grabeam sa ajung la o locatie unde eram asteptata si find in intarz.maxima,am lasat graba sa ma ghideze.Stand la semafor,n-am observat pe nimeni langa mine,insa atunci cand lumina verde a anuntat accesul,m-am izbit de o persoana care m-a intrebat dc alerg din calea ploii sau dc am castigat vreun premiu:)))De castigat,am castigat...o coffee
si un simt al umorului care parea sa-l intreaca si pe al meu(si eu am har`domnului:)))
N-am mai ajuns la intalnirea prevazuta...luni la randul am stat nemiscata in fata unui pian care eclipsa total incaperea aceea.
............................................................................................................
............................................................................................................
Punctele acestea se tin departe de orice traire carnala:)))a fost o prietenie platonica si atat de frumoasa.
Acesta persoana a plecat din Romania,asa cu fac toti artistii care ajung sa nu mai aiba ce sa sacrifice doar de dragul apartenentei.
Si avand in vedere ca maine,pe portativul lui,se reunesc 30 de primaveri...Vreau doar sa-i urez"Multi ani muzicali!"si sa`i multumesc pentru compozitiile care imi fac zilele mai frumoase,iar uneori...mai suportabile

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.