vineri, 29 aprilie 2011

Universul meu este in finit…



In calatoria mea de astazi,m-am gandit la univers…cred ca universal meu este finit si totusi infinit.Paradoxal,nu-i asa?!:))Plecand de la premisa ca universul depinde de spatiu si timp,intro opinie personala,consider ca spatialitatea este finita,iar temporalitatea de asemenea…se prea poate sa gresesc,insa eu n-am vazut spatii infinite,nici macar timp infinit ,insa atunci cand intrun spatiu finit,se produce o curgere continua a unui timp finit,acesta devine infinit…astfel…cred ca traim intrun univers finit spatial,cu toate ca este in continua expansiune…dc ceva se mareste,nu insemna ca ajunge infinit;adik,nu cred ca din doua chestii finite pot rezulta chestii infinite prin natura lor,ci doar prin repetitia lor …in plus,timpul erodeaza tot ceea ce imbraca si astfel si dc universal este infinit din geneza,timpul l-ar supune unei finalitati.Poate ca infinitatea este data de principiul nimic nu se pierde totul se transforma si atunci …teoria mea,ramane in picioare?!ma nelamureste inca nu aspect…dc acest nimic nu se pierde,in ce se transforma?Pt.ca dc luam 2 solutii in parti egale si le amestecam…,cand le separam,tot in parti egale,ce obtinem?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.