sâmbătă, 3 iulie 2010

pentru L.

L.,este o persoana pe care o pastrez in proximitate de cativa ani...pentru ca in aceste momente,viata ei sentimentala fluctueaza,m-am gandit sa-i dedic o poezie.Aceasta poezie,mi-a fost impartasita in urma cu multi ani de catre o persoana speciala,cu care din pacate,am pierdut legatura.Initial,am dat un search pe motoarele de cautare,deoarece imi era teama ca nu o voi putea reproduce fidel,insa...variantele pe care le-am gasit sunt diferite ce ceea ce auzisem initial,asa ca am hotarat sa o scriu,asa cum imi amintesc:).
"Purtam amandoi o dragoste-n noi,
Dar eu pentru tine si tu pentru alta
Si focul ne mistuie crunt pe-amandoi:
eu ard pentru tine si tu pentru alta.

Aştepţi un cuvânt,aştept un cuvînt,
Dar eu de la tine şi tu de la alta.
Desi eu te port in gand surazand,
Tu in visare nu vezi decat alta.

Si ce ne ramane acum de facut,
Cand timpul nu stie decat sa razbune...
Traim doar iubind,iubim doar traind
desi eu pe tine,tu... totusi pe alta."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.